Vážení čtenáři, jsem zpět.

12.09.2019 15:30

Tyto stránky příliš dlouho spaly. V posledních letech jsem se zabývala hlavně čtením a psaním fanfikce, což mě jako autorku dost zbrzdilo, musím uznat. Chci se vrátit ke svému původnímu zaměření, tvorbě originálních shounen ai povídek, postavit se po bok mým vzorům, jakým byla svého času Dyamirity, Dandy P, Giraffey, Topinka a jiné, jejichž díla naleznete na stránkách Anime-Manga.

Mám mnoho námětů, které jsem dlouho strkala do šuplíku (pomyslný šuplík na flashce) a ten už přetéká. Je načase konečně něco stvořit. Momentálně volím mezi dvěma tématy, takže držte palce. Do toho jednoho ještě musím vymyslet, jak tam dostat tu shounen ai náplň, původní plán totiž nezahrnoval vůbec milostnou linii. Prvotním námětem totiž byla pohádka, kterou jsem vymyslela pro neteř... 

K té druhé mě zase isnpirovala zakladatelka stránek Truhlice pokladů a její série Angel Gate. Doufám, že si s těmi náměty rychle poradím, už mě svrbí prsty, jak bych už ráda psala něco jiného než Harryho Pottera... Držte palce a těšte se. Vaše Sora.